Spot reklamowy!

Cześć! Drodzy Liderzy i sympatycy projektu Środowisko Młodzieży!

Mamy dla Was fantastyczną wiadomość, a przynajmniej nam sprawa ta sprawiła całkiem dużo radości. Ok, nie będziemy Was trzymać w niepewności. Udało nam się nakręcić spot reklamowy! To nie byle co, bowiem, nie grali w nim profesjonalni aktorzy i aktorki, a młodzi włączeni w projekt, zarówno od strony organizacyjnej, jak i uczestnicy (gratki dla nich!). Spot ma zadanie promować zarówno projekt, w szczególności zaś – jeden z jego elementów: aplikację mobilną DOBRA. Jakiś czas temu pisaliśmy o niej i na tej stronie internetowej i na FB, ale jak mawia jeden profesor – jeśli warto powiedzieć coś raz, warto i drugi – dlatego poniżej przypominam najważniejsze informacje o a aplikacji:

Współdzielenie inicjatyw lub wydarzeń – użytkownik może sam zasubskrybować zakres zainteresowań. Może też wyrazić zgodę na sugerowanie wydarzeń przy wykorzystaniu lokalizacji użytkownika.
Przepływ komunikatów w ramach grup użytkowników – komunikat nadany przez administratora zostaje dostarczony użytkownikowi w dwojaki sposób:
• Powiadomienie Push – zarezerwowane dla wydarzeń o wysokim stopniu ważności lub tych, które użytkownik zasubskrybował.
• Powiadomienia w panelu powiadomień aplikacji – powiadomienia mniej ważne, ale także personalizowane na tyle, by nie obciążać użytkowników niechcianymi powiadomieniami.
eLegitymacja – wydzielona część profilu użytkownika, która zawiera w sobie numer identyfikacyjny, funkcję, jaką użytkownik pełni w organizacji, wydarzenia lub inicjatywy w jakich uczestniczył. Za wypełnianie zadań, osiąganie celów, użytkownik otrzymuje punkty i może być widoczny w rankingu. W eLegitymacji pojawią się pozycje nadane przez administratora danego poziomu. Użytkownik nie może samodzielnie wpływać na przydzielone mu punkty (lub oznaczenia) za osiągnięcia.
Terminarz wydarzeń z możliwością ustawienia przypomnienia na takie wydarzenie. Użytkownik może także wyrazić chęć udziału w takim wydarzeniu, a także się na nie zagłosić.
Moduł ankiet i głosowań – uwierzytelniony użytkownik ma możliwość oddania głosu w ankiecie lub głosowaniu, które ustanawia organizator (administrator). Ankieta lub głosowanie może być kierowane do określonej grupy użytkowników. Funkcja może mieć zastosowanie w konkursach, ewaluacji szkoleń, spotkań, mierzenia efektów.
Moduł zgłoszeń na wydarzenie – uwierzytelniony użytkownik dostanie możliwość zapisania się na wydarzenie ustawione przez administratora. W określonym czasie poprzedzającym wydarzenie, użytkownik zostanie poproszony o potwierdzenie. Będzie miał możliwość potwierdzenia, bądź odrzucenia. Po potwierdzeniu użytkownikowi zostanie wygenerowany kod QR, który może okazać organizatorowi przy wejściu na wydarzenie (np. konkurs lub koncert). Będzie to rodzaj biletu wstępu. Organizator po zeskanowaniu sprawdza, czy użytkownik istnieje w bazie. Jednocześnie potwierdza jego obecność na danym wydarzeniu.
Moduł konkursów – administrator za pomocą modułu ankiet i głosowań w module konkursów ma narzędzia, które umożliwiają organizację zadań do wykonania, konkursów, zabaw turniejowych, testów wiedzy. Może uwierzytelnić użytkownika, zebrać odpowiedzi, a także automatycznie powiadomić o osiągniętym wyniku. W module konkursów wykorzystany będzie także skaner kodów QR, który umożliwi przeprowadzenie gier terenowych i zabaw, które będą polegały na dojściu do konkretnych punktów w terenie.

Zapraszam Was do obejrzenia naszego spotu, ale jeszcze gorącej do przyłączenia się do Środowiska Młodzieży i korzystania z aplikacji mobilnej DOBRA. Gotów!

LINK DO SPOTU REKLAMOWEGO

Aby pobrać aplikacje przejdź do strony https://dobra.app/